سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]
آموزشی - مذهبی
درباره



آموزشی - مذهبی


حمید امامی راد
سلام به اهل دلی که بی ریا و با صفاست.قلب پر از محبتش همیشه به یاد خداست.دور از وجودتان هر چه درد و بلاست. مطالب وبلاگ ترکیبی از مسائل مذهبی و آموزشی (اکثرا آموزش ابتدایی) می باشد. امید است مورد توجه قرار گیرد. ملتمس دعای خیر دوستان هسنم.
لینک‌های روزانه

امید گل محمدی نابغه اا ساله ایرانی .

         4 سال پیش خانواده ای همراه با پسر 8 ساله خود به آمریکا مهاجرت کردند امید گل محمدی امسال در سن 11 سالگی موفق به کسب اجازه ورود به دانشگاه State  در لوس آنجلس برای اخذ دکترا در سه رشته ریاضی ,فیزیک و کیهان شناسی شد.
       بنابر گزارشی از ای بی سی سون ،  دانشگاه State
اعلام کرد که در سال حدود 300 دانشجو می پذیرد که شرط ورود به دانشگاه مبنی بر معدل و نمره بالاست که امید پنجمین نفر واجد شرایط در بین این 300 نفر بوده است .او همچنین با استعداد وافر خود به ( مجری فوق العاده ) در ریاضی شفاهی نیز لقب داده شده است .
امید به Daily News
گفته است که:برنامه حضور در دانشگاه را در تابستان به تأخیر انداخته است چون قصد سفر به ایران را دارد.
      او به Daily News
گفت:وقتی برای اولین بار وارد کلاس شدم 21 جفت چشم با حیرت به خاطر کمی سنم به من زل زده بودند ومن از همانجا برای رسیدن به اهدافم راسخ تر شدم.او گفته بود که در آمریکا همه چیز در مدارس خیلی خوب هست زمینهای بزرگ برای بازی و فرصتهای مختلف برای پیشرفت بسیار است .
      او گفت :من گام در راهی سخت گذاشته ام اما فکر می کنم این هدف در اینجا شدنی است و من می خواهم دنباله رو Albert Einstein
و Stephen Hawking باشم.او گفته بود 4 سال پیش که من و خانواده ام به آمریکا مهاجرت کردیم در حقیقت من با هدف فرا گیری انگلیسی شروع کردم واما الان....


کلمات کلیدی: جالب


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/5/17:: 5:42 عصر     |     () نظر