سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]
آموزشی - مذهبی
درباره



آموزشی - مذهبی


حمید امامی راد
سلام به اهل دلی که بی ریا و با صفاست.قلب پر از محبتش همیشه به یاد خداست.دور از وجودتان هر چه درد و بلاست. مطالب وبلاگ ترکیبی از مسائل مذهبی و آموزشی (اکثرا آموزش ابتدایی) می باشد. امید است مورد توجه قرار گیرد. ملتمس دعای خیر دوستان هسنم.
لینک‌های روزانه

 زیاد خواندن باعث عدم یادگیری می شود .

         استاد رشته ریاضی دانشگاه شهید بهشتی و از مولفان مجله"رشد" گفت: زیاد خواندن موجب عدم یادگیری در بین دانش‌آموزان می‌شود. دکتر"زهرا گویا" روز پنجشنبه در جمع دانش آموزان شرکت‌کننده در هشتمین کنفرانس ملی ریاضی در تالار فارابی دانشگاه شهرکرد افزود: خواندن بیش از حد ظرفیت ذهن ، باعث انباشت مطالب و در نتیجه منجر به فراموشی در یادگیری می‌شود.

        وی تصریح کرد: فراگیری علوم به ویژه علوم ریاضی باید همراه با چالش و پرسشگری باشد و باید در امر آموختن به ظرفیتهای ذهنی نیز توجه کرد. به گفته وی، فشار خانوادهها برای زیاد درس خواندن دانش‌آموزان و تیزهوشی آنها، موجب ایجاد اضطراب در بین دانش‌آموزان خواهد شد. گویا گفت: تیزهوشی از نظر علمی معیارهای خاص خود را دارد و پرحجمی و فشار برای فراگیری درس از سوی خانوادهها بزرگترین لطمه را به دانش‌آموزان وارد می‌کند و ظرفیت ذهنی او را دچار مشکل خواهد کرد.
       این استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران یادآورشد:ایجاد چالش در ریاضی برای کودکان و دانش‌آموزان موجب توجه بیشتر به فراگیری خواهد شدوتابستان بهترین زمان برای ایجاد چالش در فراگیری ریاضی است. گویا بیان داشت: توجه‌بیش ازاندازه کودکان به‌بازیهای یارانه‌ای‌و کامپیوتر به دلیل وجود چالش در این بازی‌ها و نتیجه‌گیری و پیروزی مجازی است.


کلمات کلیدی: جالب


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/5/17:: 5:43 عصر     |     () نظر