سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آموزشی - مذهبی
درباره



آموزشی - مذهبی


حمید امامی راد
سلام به اهل دلی که بی ریا و با صفاست.قلب پر از محبتش همیشه به یاد خداست.دور از وجودتان هر چه درد و بلاست. مطالب وبلاگ ترکیبی از مسائل مذهبی و آموزشی (اکثرا آموزش ابتدایی) می باشد. امید است مورد توجه قرار گیرد. ملتمس دعای خیر دوستان هسنم.
لینک‌های روزانه
 

 زن ها را درک کنید تا صمیمیت فوران کند. تنها حسی که او را هراسان می کند، عدم درک متقابل از سوی همسرش است... همان قدر که مردان از عدم شایستگی می ترسند، زنان از این که احساسات و عواطف شان درک نشود، بیمناک هستند.

 اگر می خواهید شوهری نمونه باشید، باید بدانید که زنان را درک کنید. نیازها، عواطف و حضور همسرتان را درک کنید. شما باید شادی، ناراحتی، سرزندگی، کسالت و همه حالات آنها را درک کنید.

 زن باید حرف بزند تا راحت شود. همین که شروع به تعریف کردن می کنند، انگار که آن مسأله به بهترین شکل حل شده است. پس هرگز او را از تعریف و صحبت کردن بازندارید.

گوش کنید. فراوان و فراوان به حرف هایش گوش دهید. وانمود نکنید که می شنوید، بلکه با دقت به حرف ها و درد دلش گوش کنید. هنگامی که صحبت می کند، صمیمانه نگاهش کنید و گوش دهید. راه حل ندهید. سریع پیشنهاد و راه حل ندهید. زن نمی گوید که شما مشکل را حل کنید.

او می گوید چون تنها می خواهد که گفته شود و نمی خواهد مسأله حل شود. اگر می گوید:« سرم درد می کند.» نگویید:« برو دکتر». بگذارید به صحبتش ادامه دهد.

 زن به توجه شما نیاز دارد. به او توجه کنید. به نیازهایش، به لباس هایش، به صورتش و آرایش جدیدش، به فعالیتهای روزانه اش و تمام صبوری هایش، وقتی وارد خانه می شوید، نگاهش کنید.

 به مهمانی که می روید، بین مردم غرق نشوید و هر از گاهی دنبال او نیز بگردید. او کفش تازه خریده و به شما می گوید:« چطوره؟» و شما می گویید:« خوبه!» او خودش هم می داند که کفش خوبی خریده است. چیزی بیش از اینها می خواهد. او باید بشنود که :« به پاهای تو فوق العاده می آید!»

زن دوست دارد مرد مقتدر باشد. مرد نباید ضعیف باشد. زنان از تماشای قدرت همسرشان لذت می برند. مقتدر باشید. دست کم نشان دهید که مقتدرید. تلاش کنید با شخصیت و محترم باشید. خرابی های خانه را سریع تعمیر و اصلاح کنید. مسؤولیت پذیر باشید.

زن دوست دارد که به او احترام بگذارید. می داند که احترام گذاشتن به او چقدر برایش لذت بخش است. مرد و زن در جلوی در ایستاده اند.

زن لذت می برد اگر شما بگویید:« اول خانم ها» و او جلو برود.هرگز زن را جلوی دیگران خرد نکنید. پیش بچه ها، فامیل و حتی غریبه ها با او خیلی محترمانه صحبت کنید.

 به او احترام بگذارید، به همسرتان قوت قلب دهید. به او اطمینان دهید. به او بگویید که دوستش دارید. بگویید که همیشه حمایتش می کنید و تنهایش نمی گذارید.

بگویید که او یک کانون محبت است و خانه بدون او روح ندارد. قوت قلب، یک بمب صمیمیت است. این قوانین بسیار ساده، اما مهم را اجرا کنید، خواهید دید که صاحب بهشت روی زمین خواهید شد.

اخذ: تبیان زنجان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 91/4/11:: 2:14 عصر     |     () نظر